kad kawen zed zaidi macam facebook?sweet!!

ni die kad kawen gaya macam facebook untuk majlis prkahwinan zed zaidi dengan gadis pilihan yang die kenal melalui facebook.Nama gurl tu Natalia.Gambar ni aku amek dari Oh Bulan.


Unik,style dan ader sentimental value kan?

Dorang ni start kenal melalui facebook then lepas jadi friend dalam fb tu,Zed selalu tolong Natalia ni mengusahakan bisnes online milik gurl tu.Mula-mula dorang ni berkawan la macam biasa.Time si Zed Zaidi ni pegi Umrah taun lepas,dia dapat petunjuk yang Natalia ni adalah wanita yang paling sesuai untuk die.

Dorang ni akan bersanding di Dewan Perdana Felda pada 7 Mei & sebelum itu melangsungkan majlis pernikahan di Restoran Felda Villa pada 29 April ni.

See..??

Sebenarnya jodoh kite kan dah ditetapkan oleh Allah.Dan Allah memang dah rancang yang terbaik untuk kite.Lambat atau cepat je.

Kadang2,bercinta bagai nak rak,at last kawen dengan orang laen.Kadang2 pulak,orang laen yang kite suka macam nak mati,dengan orang laen yang kite rase menyampah sangat2 plak yang kite sangkut.Sebab hati manusia kan boleh berubah.

Cuma sebagai manusia,berdoalah yang terbaik.Dan nak dapat jodoh yang baik lak,kite pon mestila berusaha jadi yang terbaik kan.

k lah,aku harap zed zaidi dgn natalia ni bahagia sampai ke akhir hayat.ak ni xde la minat sangat dengan zed zaidi ni.c0z aku rase ade citer yang die berlakon okey la.Ade citer yang hampeh gile.Macam citer sembilu tu.ehehe

at last,tolong doakan Allah permudahkan urusan aku untuk sesuatu yang akan aku beli dalam waktu terdekat ni.Salah satu benda yang aku impikan selama ni.Thanks korang =)

7 comments:

Anonymous said...

HAI3.. KITE SINGGAH SINI... :)

Ceiler Mun said...

pheww..sweetnye...hehe..


follow awak ^___^V

WAHIDA ALIAS said...

mmg sweet n unik..nnt wawa nk bt cam ala2 twitter plak..haha

nurulfzz said...

thanx korg =)

puteri ain said...

sweet ! :)

Unknown said...

wah..style gilew kowt..

Akulah Pak Lan said...

Jumpa dia smlm kat JJ AU2