Pemenang Contest Kisah Chentaku



hye readers yg tersayang =D

Sorry sebab lama x update blog.Aduyai sedikit bz dengan keje nye pun.ngehehe.Nurul nak umumkan pemenang untuk contest Kisah Chentaku.Before that,thanks utk sume yang sudi join contest ni.Sweet betul kisah cinta yang nurul baca.Dan susah jugak untuk nurul dan pojan untuk decide pemenang2 nye.Dan ini keputusan akhir kami.

Jeng Jeng Jeng!!




1st prize

" Aku dari form 1 lagi suka kau,sebab tu la aku jadi orang tengah kau dengan tuuuttt sebab aku nak rapat dengan kau. Aku selalu kalau jumpa budak SMKT (sekolah lama aku), aku tanya pasal kau dan kirim salam"









2nd prize

sue : abg... thn depan syg xmau kwn abg dh
isk : knp???? dh xsyg abg ker
sue : syg xmau jd gf abg dh... nak jd lain plak...
isk : senyum :D







Kan Nurul cakap hari tu,1st prize akan dapat satu sesi photoshoot video percuma kan,tapi disebabkan ada masalah teknikal,so kiteorang tukar kepada satu sesi photoshoot photo percuma.Maknanya kedua-dua pemenang akan dapat satu sesi photoshoot photo percuma dari Fauzan Lazi Photographer.Kepada pemenang,tahniah dan sila tunggu emel dari kami berkaitan details untuk photoshoot tu okey.Dan kepada yang join,thanks sesangat.InsyaAllah lain kali kiteorang buat lagi contest2 yang menarik untuk korang =D



1 comment:

Sue Zaman said...

tq, plh sue sbg pemenang :)